Clinique Anti-Blemish Solutions

14:16


 Nu am avut niciodata probleme mari cu pielea, acne severa sau altele; ca orice om mai am si eu cate un cos sau o bubita mai proeminenta. Daca imperfectiunile acestea nu ma deranjeaza in mod deosebit, roseara din obraz da! Am tot incercat sa gasesc fonduri de ten si corectoare care sa ma ajute sa acopar treaba aceasta, dar pare ca nimic nu ofera rezultatul dorit. Am vorbit mai multe despre acest subiect in acest video.
Dupa lungi cautari de produse cosmetice am ajuns la setul de la Clinique Anti Blemish (Sephora ~150 lei) format din 3 pasi simpli: curatare, tonifiere si hidratare.

Prin prisma fondurilor de ten si a pudrelor lor, am o parere foarte buna despre acest brand asa ca setul acesta m-a bucurat foarte tare. L-am cumparat si am inceput sa il folosesc incepand cu a doua zi. Am renuntat la alte crème hidratante sau produse de curatare in ideea de a nu deranja bunul mers al “leacului” cu niciun alt ingredient.
Am folosit acest kit timp de o luna si jumatate si sunt pregatita sa va spun parerea mea!


Pasul 1. Cleansing foam este o spuma de curatare a tenului. Am folosit-o in fiecare dimineata si seara pentru demachierea produselor cosmetice de pe fata. Initial foloseam cate o pompita, dar ulterior am ajuns la doua pentru a obtine cantitatea necesara intregii fete. Am incercat sa feresc zona ochilor cat am putut de mult pentru ca are un miros destul de puternic de alcool. Nu m-a usturat absolut deloc pielea de la acest produs de curatare, nici macar zonele mai sensibile (exemplu cos spart).
In ceea ce priveste modul de curatare, uneori simteam nevoia de a insista cu masajul fetei pentru ca aveam impresia ca nu curata chiar foarte bine totul. 


Pasul 2. Lotiunea "tonica". Eu ii spun asa pentru ca aspectul este chiar de lotiune tonica. Desi am terminat kitul, mai am cam 2 degete din acest produs. Modul de utilizare este identic cu cel al unui toner: cu ajutorul unei dischete demachiante vom curata tot excesul de la pasul anterior. Produsul are nevoie de agitare inainte de folosire pentru ca toate ingredientele importante se depun pe fundul ambalajului. Desi scrie si pe cutie ca unul dintre ingrediente este alcoolul, aceasta lotiune are un miros foarte puternic si deranjant. Este singurul produs din kit care m-a usturat de cateva ori cand il aplicam pe ten, semn ca pielea mea nu s-a simtit chiar cel mai bine in momentele acelea. Cu toate acestea, nu am simtit ca mi-a uscat fata iar la final aveam o senzatie fresh. 

 Pasul 3. Tratamentul. Dupa pasii anteriori, este necesar sa hidratam tenul, motiv pentru care kitul pune aceasta solutie la dispozitie. Este nevoie de o cantitate foarte mica de produs pentru intreaga fata. Tratamentul este putin uleior in sensul ca se simte si pe maini, si pe fata acest lucru; e nevoie de putin timp si de un masaj mai indelungat pentru a intra totul in piele insa la final nu ramane o pelicula uleioasa. Nu se simte mirosul sau efectul alcoolului, de altfel nici nu scrie pe el ca ar avea asa ceva in componenta iar pielea nu m-a usturat deloc atunci cand am folosit acest tratament. 

Per total as vrea sa spun mi s-au redus vizibil imperfectiunile de pe fata, insa roseata este in continuare acolo. Am reusit sa reduc o parte din ea, insa sunt zile in care nimic nu ma poate ajuta in acest sens. 
Nu pot spune ca regret aceasta achizitie, insa nici nu cred ca m-a ajutat prea mult. Gasiti acest set in magazinele Sephora (si online, probabil) la un pret de aproximativ 150 de lei. 

Folositi ceva impotriva rosetii? 
Astept parerile voastre!
Denisa


You Might Also Like

0 comentarii

Ma intereseaza parerea ta. Te rog, spune-o printr-un comentariu.