Beauty Bloggers Party

15:05


Au trecut 10 zile de cand m-am intalnit cu niste fete dragi si nu am apucat sa va povestesc despre asta!

Ce iubesc cel mai mult la intalnirile cu fetele din blogosfera de beauty este insasi interactiunea cu ele! Nu le cunosc pe toate, dar cele cu care vorbesc mai des sunt minunate! 
Pe 19 Iunie, undeva pe la Piata Romana o gradina foarte frumoasa era amenajata in stil jucaus pentru cele cateva fete invitate! Multumesc, Ioana Dumitrache pentru invitatie! M-am simtit foarte bine. 
Ce-i drept, m-am ratacit putin pe stradutele acelea, insa cand am ajuns a meritat toata bateria consumata cu Google Maps! 



Le-am revazut pe Stefana, Adina Vlad, Alina Barbu, Anda Zelenca, Laura Musuroaea si alte fete la fel de dragi mie! Ai crede ca bloggeritele de beauty sunt toate foarte girly-like in toate domeniile, dar marea majoritate sunt foarte haioase si zgomotoase si de cele mai multe ori e o placere sa petrec timp cu ele! 
Am ras, am facut poze si ne-am bagat nasucul printre toate bunatatile puse la dispozitia noastra: produsele de buze de la Astor si Rimmel London, lacurile de unghii si tratamentele de ingrijire de la Sally Hansen, O.P.I. si Rimmel London dar si parfumul Dare de la Guess. 
A fost o atmosfera foarte placuta si va spun ca astept cu mare entuziasm urmatoarea intalnire! 
Va las cu pozele!








Fetele au fost foarte dragute si am venit acasa si cu cateva produse! Ca sa vedeti cata rabdare imi lipseste, deja mi-am facut unghiile cu lacul de la O.P.I. si m-am indragostit de nuanta!
Daca vreti sa vedeti mai multe poze de la eveniment cautati #cotylovesbloggers #bbsp15 #beautybloggersparty



Denisa

You Might Also Like

2 comentarii

Ma intereseaza parerea ta. Te rog, spune-o printr-un comentariu.