Cum scap de parul facial?

08:34


Barba mi se pare atragatoare (in cazul barbatilor, sa ne intelegem!) insa rolul mustatii nu il pot intelege nici la barbati, nici la femei. Ambele sexe se chinuie si incearca sa scape de ea pentru ca este inestetica si ne poate crea si probleme (bronz neuniform, excesul de sebum duce la aparitia cosurilor, etc). Sa va arat cum fac eu?



Primul pas este curatarea fetei. Eu am folosit aici apa micelara de la Bioderma, insa poate fi orice alt produs pe care il aveti voi si cu care pielea voastra se impaca bine. Fie ca ne machiem, pensam, aplicam gene false, dormim sau ne luam mustata, demachierea este intotdeauna primul pas cu care incepem. Pielea fetei noastre este destul de sensibila cat sa nu suporte foarte multe impuritati asa ca trebuie sa o ferim cat putem de mult de toti acesti agenti daunatori.


Pasul doi este sa ne hotaram asupra metodei de epilare a parului facial. Daca voi folositi benzi cu ceara, bravo voua! Eu am folosit o singura data insa pielea mea este atat de sensibila incat am ramas rosie cateva zile bune. De mai bine de doi ani imi iau mustata cu crema si nu am probleme! Am fost fidela acestui produs de la Avon o perioada destul de lunga iar motivul este simplu: nu mi-a iritat pielea si mi-a indepartat parul, plus pretul foarte mic!


De obicei aplic crema cu un betisor de urechi, dar si degetele sunt la fel de eficiente! Aplic produsul intr-un strat destul de gros, cat sa acopere firul de par.


Pasul al treilea este sa asteptam 5-10 minute. Eu o las sa isi faca treaba 10 minute pentru ca imi place sa traiesc periculos  pentru ca daca o dau jos de pe fata mai devreme nu isi face efectul. Daca aveti pielea sensibila, ar trebui sa o lasati mai putin de 10 minute. Nu uitati ca este un produs care topeste firul de par, deci nici pielii nu ii face prea bine sa uitati crema pe fata mai mult decat este indicat. Daca simtiti ca va mananca, ustura sau orice alt disconfort, opriti-va din a mai folosi produsul si reorientati-va!

Pasul al patrulea ar fi hidratarea zonei si gata! Piele fina ca de bebelus. Acum pot sa ma machiez, sa imi colorez buzele si sa imi fac poze.
Voi ce metoda folositi?
Denisa

You Might Also Like

4 comentarii

  1. Buna Denisa! Si eu foloseam intr-o vreme crema aceasta de la Avon, dar am uitat de ea. Multumesc ca mi-ai amintit de ea! Benzile de ceara ma irita si pe mine, insa nu foarte tare (de obicei ma fac seara, iar a doua zi e zona putin mai sensibila, dar apoi e ok). Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa mi se parea si mie printre primele dati, insa acum imi trece roseata in 2-3 ore

      Ștergere
  2. eu uneori folosesc benzile de la avon sau daca sunt in graba sau pur si simplu am o stare de lene:)) folosesc crema depilatoare de la avon:D

    zi frumoasa iti doresc:*
    http://bubudream.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere

Ma intereseaza parerea ta. Te rog, spune-o printr-un comentariu.