Solutia Micelara Bioderma Sensibio

10:49


Fa cumva si demachiaza-te! Stiu, tocmai ai venit de la lucru si tot ce vrei sa faci este sa te asezi. Poate ai avut o seara foarte energica in oras cu prietenii tai si chiar nu simti nevoia sa mai stai 10 minute treaza ca sa iti dai rimelul jos sau poate iti dai seama foarte tarziu ca nu mai ai dischete demachiante. 
Totul tine de tine, e o alegere personala, dar pielea ta se va razbuna la un moment dat!



La capitolul demachiere nu am stat niciodata prea bine: de cele mai multe ori foloseam foarte multe servetele sau dischete demachiante si inca mai aveam fond de ten asa ca uneori renuntam sa ma mai chinui si ma duceam direct la dus. O perioada am trecut pe scrub-uri zilnice si geluri de curatare tocmai din acest motiv. Acum am descoperit solutiile micelare!

Ma joc de cateva zile (hgm.. aproape o luna) cu demachiantul de la Bioderma si cred ca este momentul sa va spun doua vorbe despre el. L-am castigat la o tombola la petrecerea pentru youtuberite din februarie (in februarie a fost?). Nu avusesem nimic de la Bioderma pana atunci, dar citisem peste tot despre aceasta apa micelara si mi-o doream de ceva timp. 


Daca ma urmariti, stiti deja ca eu sunt fana ambalajelor: cu cat sunt mai dragute cu atat imi atrag atentia mai mult! Solutia micelara este imbuteliata intr-o sticluta maricica, din plastic transparent cu dozator. Imi place ca pot sa vad cat produs mai am si ca am control asupra cantitatii pe care vreau sa o pun pe discheta. 

Pentru ca sticla este din plastic, este usor de transportat si am siguranta ca produsul nu curge si recipientul nu se sparge!


Nu stiu daca am invatat eu sa ma demachiez sau solutia micelara este eficienta, dar cu doua - trei dischete am curatat toata fata.

Demachiantul este potrivit tenului sensibil, insa eu (ten mixt, zona T grasa) m-am inteles foarte bine cu el chiar si atunci cand aveam niste probleme mai severe. Saptamanile trecute am urcat pe munte cu niste prieteni si, in graba mea, am uitat complet de protectie solara asa ca la finalul zilei am descoperit o arsura mica dar de efect pe nasul meu. M-am gandit cu groaza cum ma voi demachia fara sa ma usture, dar nu am simtit nimic atunci cand mi-am indepartat machiajul. Pe termen lung nu mi-a produs iritatii sau alte imperfectiuni.

Eu am varianta de 250 de ml, dar exista si in cantitate de 500 de ml. De asemenea, puteti achizitiona fie formula pe care o am eu (pentru machiaj nerezistent la apa) sau pe cea pentru machiaj waterproof.

Folosesc produsul acesta de o luna si ceva, maxim doua luni si mai am cam o treime din el. Eu ma demachiez zilnic asa ca mi se pare ca m-a tinut destul de mult timp si pentru 25-30 de lei (250 de ml) sau 50-55 lei (500 ml) eu am sa o recumpar: varianta pentru machiaj rezistent la apa de data aceasta!


You Might Also Like

0 comentarii

Ma intereseaza parerea ta. Te rog, spune-o printr-un comentariu.