Posh Design

10:55


Acum multi ani, cand eram foarte micuta si ma imaginam facand aproape orice meserie existenta pe lume, imi doream sa devin o vedeta: ma imaginam, eu, Denisa, cu toate reflectoarele pe mine si o echipa de profesionisti in spate care sa ma faca sa arat cat mai bine in fata camerei. 


Cativa ani mai tarziu m-am vazut o persoana normala cu un cerc restrans de prieteni si multe temeri de natura sociala. Nu m-am mai gandit nici macar o clipa la posibilitatea de a ma face remarcata in fata camerei, insa atunci cand mi s-a cerut ajutorul nu am refuzat.

Posh, o linie vestimentara ce urmareste tendintele sezonului si ofera imbracaminte chiar si pentru persoane minione, ca mine (1.6m). Era nevoie de cineva care sa pozeze cu aceste tinute, mi s-a propus si am acceptat.

Acum ca tot vorbim despre poze trebuie sa va spun ca sunt destul de obisnuita sa lucrez cu un aparat, dar singura, la mine acasa si sa pot controla, in mod direct, produsul finit. Stefan Popescu s-a ocupat de poze si editare si iata ce a iesit:






You Might Also Like

5 comentarii

  1. Ce dragut! Imi plac la nebunie pozele si tinutele! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place mult prima tinuta! Arati super!
    (Poate am eu vreo problema cu netul, dar pozele se vad super mici si e pacat!)
    Te pup.Anca
    _________________________________________
    www.ancafr.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  3. Esti super, super draguta! <3 Ca o papusica! Te pup! :*

    RăspundețiȘtergere

Ma intereseaza parerea ta. Te rog, spune-o printr-un comentariu.