Extensiile de par Irresistible Me

08:00


Am vazut multe fete cu extensii de unghii, de gene, de par si de multe ori mi s-au parut prea mult. Acum mi-am schimbat parerea.
Acum 3 ani foloseam fond de ten, pudra, rimel si creion de ochi si mi se pareau destul de multe produse. Nu eram fana machiaj sau extensii de gene, unghii sau par. Cu timpul mi-am schimbat parerea si nu mai sunt impotriva acestor extensii, in general. Chiar sunt curioasa ce pareri mi se vor schimba in urmatorii ani. 

Irresistible Me este un site care se ocupa cu extensii de par (atat suvite, poney tale sau full hair) cat si cu peruci intregi (plus gadgeturi de styling). Paleta de nuante de par este destul de larga; puteti sa va alegeti si lungimea parului si volumul acestuia; ce-i drept, si preturile sunt destul de flexibile.

Am sa incep cu cutia in care a venit produsul. Pachetul a fost expediat prin Fedex ceea ce este bine si rau in acelasi timp. Extensiile au venit intr-un timp foarte scurt, cam o saptamana, dar cei de la Fedex au avut pachetele in vama, in Otopeni, motiv pentru care am platit tva destul de mult.

Cutia este foarte bine ambalata, sigura si foarte atractiva. La o prima vedere este un carton negru, simplu, pe care scrie numele companiei dar cand o veti deschide va v-a intampina portretul unei fete si, pe fundul pachetului, un mesaj foarte simpatic pe care il regasiti mai jos. Desi toti clientii primesc acest pachet si acest mesaj, mi se pare foarte frumos din partea lor sa adauge un asemenea detaliu!



Parul este pus intr-o punga sigilata cu fermoar din acela din plastic peste care sunt puse doua bucati de banda lipicioasa prin care ei te asigura ca produsul este nou si nedesfacut. Trebuie sa stiti ca daca vreti sa inapoiati pachetul, acele doua benzi lipicioase trebuie sa fie neatinse, altfel nu veti putea face retur. Mi se pare foarte bine gandita treaba cu fermoarul din plastic (daca voi stiti o alta denumire, va rog sa o scrieti mai jos) pentru ca asa pot sa tin parul igienic si usor de transportat.


Am desfacut si punga sigilata. Parul este pus mai departe intr-o plasa care il tine bine strans intr-un loc si se asigura ca nu ocupa mult spatiu. Eu am inlaturat acea plasa pentru ca mi se pare greu de pus inapoi in acea plasa.

Depinde de lungimea si greutatea pe care o alegeti, dar eu am primit un pachet in care sunt mai multe bucati de extensii, in ordinea marimii: o bucata mare cu 4 cleme, 2 bucati medii cu 3 cleme fiecare, 6 bucati mai mici cu 2 cleme fiecare si inca 2 bucati foarte mici cu cate o clema fiecare. Parerea mea este ca parul este destul de bine distribuit pentru ca, in forma aceasta, va puteti construi parul in functie de cum vreti si cum va sta bine. Eu am destul de mult par asa ca pentru mine este destul de mult par, nu as putea purta tot parul odata. 


Clemele sunt destul de rezistente. Desi simteam tot parul prins de cap, nu am simtit niciun moment ca voi pierde extensiile ceea ce este foarte bine. Ba chiar, separat de extensiile de par, primiti si inca 3 cleme individuale care sa te ajute sa prinzi mai bine bucata mare, de exemplu. 



In ceea ce priveste calitatea, mi se pare ca parul nu este cu mult diferit de parul meu. Culoarea este exact aceeasi fara exagerare: mama mea nu si-a dat seama ca port extensii. Miroase, intr-adevar, a extensie, dar la atingere sau la o simpla privire nu se vede absolut deloc ca am adaugat par. Mi se pare foarte potrivit pentru persoanele cu putin volum, mai ales daca vor sa isi aranjeze parul intr-un fel in care este nevoie de mult volum. V-am facut si un close up pentru a vedea cat mai clar textura firului de par.

Pretul este de $63 plus transport. Cam scump, ce-i drept, dar tineti cont ca extensiile sunt facute din par natural, nu se va observa diferenta. Dupa cum stiti, in State sunt foarte multe persoane de culoare, iar negresele, in general, sunt ghinioniste in ceea ce priveste parul si cele mai multe poarta peruca. In America extensiile de par si perucile au o calitate destul de buna fata de ceea ce gasim noi in Europa tocmai pentru ca nu trebuie sa se vada diferenta si parul trebuie sa para cat mai natural. Eu cred ca pretul se justifica in aceasta situatie. 



Aveti extensii? Cum le purtati si cum vi se par?

You Might Also Like

0 comentarii

Ma intereseaza parerea ta. Te rog, spune-o printr-un comentariu.