Lorac Tantalizer - pudra de conturare

08:00


Nu vreau sa va mint deloc. Imi plac produsele scumpe; sa le folosesc dar, mai ales, sa le cumpar. Uneori ma simt putin ciudat pentru ca multe dintre aceste produse au sigur undeva, intr-un raft de supermarket un dupe foarte ieftin, dar ce sa-i faci? 


Pe cat de mult imi place sa platesc o suma mare pe un produs, pe atat de mult imi place sa platesc o suma mica pentru un produs scump. Cam asa s-a intamplat si cu Lorac Tantalizer. Este un produs de conturarea si iluminarea fetei pe care l-am gasit la sectiunea de travel size dintr-un magazin Ulta din State vara trecuta. L-am cumparat pentru ca are un ambalaj foaaaarte frumos (v-am spus si ca orice marketing bine facut ma pacaleste imediat, nu?), dar si pentru ca nu incercasem nimic de la Lorac si intentionam sa cumpar cele doua palete ale brandului (la momentul respectiv erau doar doua). $12 mai tarziu plecam spre casa cu multe produse printre care si cu acest micut kit de sculptare a fetei. Cateva luni mai tarziu scriu acest articol in care va spun cateva lucruri despre produs. 


Ambalajul mi se pare foarte frumos (ca design) si foarte rezistent. Are un declansator care permite deschiderea capacului foarte usor, dar cu toate acestea pare sa ofere o protectie foarte buna. Eu am avut aceasta pudra duo in bagajul de cala (pe care stiti si voi cum il arunca si il rasucesc oamenii prin avioane) si a rezistat cu brio unui drum de 12 ore (cu tot cu escala). Nici macar o singura zgarietura! Plus ca vine in dotare cu o oglinda destul de mare pentru calatorii: o folosesc uneori cand ma pensez iar atunci cand plec undeva iau acest produs fie si numai pentru oglinda. 

Ca orice mini kit de conturare, produsul contine un maro inchis, mat, subton rece, spre gri, numai bun pentru sculptarea fetei si o pastiluta jumatate de rotund de fard deschis si usor perlat (as spune eu) pentru iluminarea fetei. Ambele pudre sunt in cantitati egale. As fi spus ca mi se pare un minus, am impresia ca folosim mai mult produs maro, dar dupa ce am utilizat aceasta pudra atata vreme vreau sa va spun ca este o dozare foarte echilibrata! Consistenta produsului este destul de moale in cazul iluminatorului si o idee mai tare in cazul pudrei de conturare astfel incat producatorii s-au asigurat ca vom termina ambele culori aproximativ in acelasi timp. Cred ca este primul produs de acest gen care sa se comporte asa si sunt foarte multumita!


In ceea ce priveste rezistenta, mi se pare decenta. Am observat ca au fost dati in care a rezistat cu brio ore indelungate si dati in care, dupa 2-3 ore incepea sa dispara de pe ten. Nu stiu daca este vorba de temperaturi ridicate (dar nu cred) sau despre fondul de ten si produsele pe care le aplicam pe sub aceasta pudra (tind sa aleg aceasta varianta totusi).

V-am spus si mai sus, acest produs costa $12 in magazinele americane si este travel size. Este mai greu sa gasim asa ceva la noi insa daca aveti pe cineva plecat sau gasiti acest produs pe un site care aduce in Romania eu va incurajez sa il incercati pentru ca va veti indragosti pe loc dupa cateva utilizari. 



Voi ce alte produse mai folositi pentru conturarea si iluminarea fetei? Astept sugestiile voastre in seciunea de comentarii.

Denisa

You Might Also Like

2 comentarii

  1. Deeee ceeee eeee diiiin aaaameeericaaaaaa :(((

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Scumpa mea, sigur il gasesti online. Si daca nu, comanda-l de afara, de pe ebay sau ceva. Produsele Lorac nu sunt asa populare cum sunt Urban Decay, de exemplu, iar sansele sa iti iei teapa cu un produs fake sunt mici. Te pup! :*

      Ștergere

Ma intereseaza parerea ta. Te rog, spune-o printr-un comentariu.