Pudra de talc - mod de folosire

08:00



De cand ma stiu, cand auzeam cuvantul "pudra de talc" ma gandeam la fundul unui bebelus si cam atat. Acum m-am imprietenit cu ea si am invatat sa o folosesc in destul de multe situatii.



Daca pana acum ceva timp ma chinuiam cu arsurile sau iritatiile de la epilat (mai ales in zona axilei), acum m-am invatat: imediat ce am smuls firele de par, pun pudra cat sa matifiez toata zona si va garantez ca nu veti mai simti durere, sau macar va fi suportabila. In principiu, atunci cand ma epilez in zona axilei transpir foarte mult si, avand porii deschisi, contactul cu transpiratia nu face decat sa imi provoace usturime. Daca incerc sa mentin zona mata, curata, fara transpiratie inseamna ca minimizez riscul de aparitie al disconfortului.


In pantofi! Eu sunt genul de persoana care se lupta cu mirosul incaltamintii cu ajutorul unui deodorant sau al pudrei de talc. Stiu ca exista produse special create pentru acest lucru insa imi place sa folosesc un produs pentru mai multe situatii. 

Sincer, intre deodorant si pudra de talc o prefer pe aceasta din urma pentru ca mi se pare ca absoarbe mai bine si pentru o perioada mai indelungata mirosul urat si imi ofera si o senzatie de prospetime (atunci cand port balerini si piciorul este gol).

Probleme in zone intime. Daca ai prins un microb care iti provoaca mancarimi sau usturime, pudra de talc iti e prieten garantat! Te ajuta sa te abtii din scarpinat (excesiv, pana cand da sangele ca mai apoi sa te usture), dar nu trateaza neaparat problema. 


Foarte rar merg la salon, de regula ma ocup singura de corpul meu, mai putin tuns si vopsit. Am un aparat de epilat cu ceara pe care il folosesc singura, acasa. Este destul de comod ca nu trebuie sa stau dupa programari sau sa merg undeva departe, dar pe de cealalta parte ma cam chinui (nu ajung in unele zone). Dupa fiecar sesiune de epilare, oricat ulei as pune, picioarele mele inca mai au portiuni de ceara si ma lipesc de lenjeria patului sau de propriile mele haine. Mai nou combin: am zone unde pun pudra si zone unde pun ulei, sau pun intai ulei si la ceva timp pun si pudra.


Nu am experienta cu alta pudra de talc inafara de cea de la Johnsons Baby asa ca va voi povesti putin despre ea.

Drept sa va spun, eu am o varianta de travel size cumparata dintr-un Target din State vara trecuta. Tubul e aproape gol, dupa un an de la achizitie si am folosit-o atat eu cat si colega de apartament. La noi nu cred ca se gasesc variantele acestea asa de mici (si practice, daca ma intrebati pe mine), dar nu ma deranjeaza o cantitate mai mare dintr-un asemenea produs.

Imi place la nebunie pudra, este foarte fina, are un miros placut si nu pateaza hainele in niciun fel. Am avut si momente cand transpiratia a trecut de barierele deodorantului si, aplicand putina pudra, am reusit sa minimizez disconfortul. Eu una m-am indragostit de aceasta pudra si abia astept sa ajung intr-un magazin si sa cumpar o cutie mai mare. Totusi, cred ca am sa pastrez acest format mic pentru ca este mai practic, mai ales in calatorii.


Asa cum vedeti mai sus, nu exista probleme de genul trebuie sa intind mult la ea. Ba deloc! Se intinde si intra in piele imediat. Dupa ce ma epilez la subrat, de cele mai multe ori, ma inrosesc o zi intreaga daca nu chiar doua. In ultima perioada pun tot timpul pudra cand sunt iritata pentru ca pudra albicioasa mai ascunde roseata si pot purta bluze cu maneca scurta fara probleme. 

O singura problema am gasit acestui produs: Odata luata folia de pe gaurile capacului, nu mai ai ce sa pui sa astupi aceste gauri. O perioada nu am putut lua acest produs cu mine decat intr-o punguta pentru ca se varsa; acum am descoperit ca scociul din hartie si-a gasit o noua misiune: capac pentru gaurelele pudrei. Mi-ar placea ca aceasta problema sa fie remediata (daca nu este deja).


Voi folositi pudra, fetelor? Ce trucuri mai stiti?

Denisa

You Might Also Like

6 comentarii

  1. Eu o folosec la nevoie pe post de şampon uscat şi îmi place mai mult decât cel de la Batiste. Dezavantajul e că trebuie să insişti ca să nu rămână urme albe pe păr. Dacă porţi fuste şi nu ai acel "thigh gap", te ţine departe de iritaţii. Pe scurt, e un produs minune. Mi-a plăcut mult postarea ta. :-*

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte util articolul, am sa o folosesc si eu in cateva cazuri mentionate mai sus. :)

    http://fashionsofa.net

    RăspundețiȘtergere
  3. Poti folosi pudra de talc pentru a face orice ruj mat.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu se intoarce capacelul? Gen spre stanga-dreapta, ca sa blocheze gaurile?
    Eu am pudra asta, din RO ce-i drept dar tind sa cred ca e acelasi sistem.
    Try :)

    Mara Jade

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu, nu se intoarce dar mi-am luat-o si eu de aici si la tubul mare se intoarce, dar tot nu sigileaza cum trebuie

      Ștergere

Ma intereseaza parerea ta. Te rog, spune-o printr-un comentariu.