Supliform - Scapa de aspectul de portocala!

07:37


Trebuie sa va spun ca am asteptat vara mai ceva ca paine calda si, cand a venit, ma temeam sa port pantaloni scurti pentru ca nu eram epilata imi era rusine de faptul ca picioarele mele aveau aspect de coaja de portocala. Trebuia sa iau masuri, nu?

Si acum o sa spuneti E deja August, ce te mai gandesti? 
Paaaaai ma gandesc! Mai am o luna si ceva, poate chiar doua cand pot sa port pantaloni scurti si rochite, plus ca nu ma deranjeaza sa am oricand picioarele frumoase si cred ca nici pe voi.

Cum dietele nu au niciun efect iar sportul nu este de mine, am cautat in online un produs cosmetic minune care sa imi modeleze picioarele intr-un mod exceptional. La o scurta cautare gasiti ceva informatii si cateva leacuri atat naturale, babesti cat si din comert. 

Si iata ca am ajuns la acest produs de pe Leacul Verde, un site ce se ocupa cu vanzarea produselor naturiste. Destul de atractiv, nu? 


Textura: Aici m-a nimerit. Produsul este sub forma de gel - foarte racoritor, se intinde usor pe picior si intra foarte repede in piele. Nu pateaza hainele (nici nu are timp, asa repede intra in piele) si nu este nevoie de o cantitate industriala la o folosire.

Mod de utilizare: Pe cutie scrie ca trebuie folosit de 1-2 ori pe zi: dupa ce puneti produsul pe picior, masati zona timp de 10-15 minute. Eu nu am timp sa il folosesc de 2 ori pe zi asa ca il aplicam seara, dupa dus, inainte de somn. Va dati seama ca dupa 10 minute de masaj, produsul este foarte bine intrat in piele, nu? Nici nu este nevoie de o cantitate mare, cu doua degete de produs imi fac un picior intreg.

Ambalaj: Este o cutie maaaare din plastic care se deschide simplu, cu capac. Are toate informatiile inscriptionate pe eticheta precum si data de valabilitate. Fiind un produs de 500 ml, mi se pare cam mare atat pentru calatorii cat si pentru uzul personal. Am mutat o parte din produs in 2 recipiente mai mici (in genul cremelor de la nivea) si voi pastra un recipient pentru mine, de mers in calatorii iar celalalt se duce la o prietena de-a mea). Nu pot sa spun ca in bagaj s-ar imprastia tot produsul, dar nici incredibil de rezistent nu pare capacul.



Ingrediente: saponine, hederina, hederozida A, rutin, rutozid, acid clorogenic si cafeic, fitoestrogeni, carotenoide, tocoferoli, capsicina, enzime lipolitice, glicozide triterpenice, escina, afrodescina, argirescina, criptoescina, flavonozide, glicozizi ai cvercetolului si camforului, vitamine, protoantocianidine, linalol, acetat de linalil, camfor, eucaliptol, a, ipinen, limonen, mentol, acetat de mentil, mentona, citronelol, geraniol, acetat de geranil, acetat de citronelil, neril, sesquiterpene, oligoelemente (K+, Na+, Mg2+, Ca2+, Fe2+)

Efecte: Aspectul de coaja de portocala s-a mai redus, am mai mult curaj sa ies in lume cu picioarele dezvelite, pielea pare mai fina la atingere si, pentru mine, este o metoda buna de a ma racori intr-o zi torida de vara. Nu vreau sa va mint deloc, cel mai bun remediu pentru celulita e sportul (combinat cu astfel de tratamente). Inca o treaba sa o mai mentionez: In goana mea dupa produse anticelulitice, am dat de niste review-uri foarte usturatoare, la propriu. Vazusem ca unele fete s-au confruntat cu iritatii, piele inrosita sau chiar arsuri de la astfel de creme dar, surprinzator, aceasta a fost foarte simpatica cu pielea mea si nu mi-a adus probleme.

Unde cumparam?/ Pret: www.leaculverde.ro si costa ~ 45 lei.





Recomandarea mea este sa o incercati. Daca nu va scapa de celulita, macar va face pielea mai fina si va racoreste cand sunt 35+ grade afara!

Denisa

You Might Also Like

0 comentarii

Ma intereseaza parerea ta. Te rog, spune-o printr-un comentariu.