Kit-ul Flormar de conturare a sprâncenelor

15:23


De cele mai multe ori mi se pare că o sprânceană bine stilizată ține loc de orice machiaj de zi, de seară sau tematic.
Pe 10 Septembrie cei de la Flormar au lansat o nouă gamă de produse care sunt menite să ne înfrumusețeze zilele de toamnă iar eu am fost acolo să preiau noutățile și să vi le spun și vouă. Au fost lansate câteva farduri din paleta culorilor naturale, 3 nuanțe puternice de ruj (foarte potrivite pentru #30daysofempowerment, dacă mă întrebați pe mine) și alte produse printre care 4 nuante de kit de conturare a sprâncenelor.

Am să pun accentul pe acest kit pentru că il am de 2 săptămâni, timp în care l-am folosit zilnic. S-ar putea să vă plictisiți să mă tot auziți spunând asta dar este mi nu nat pentru călătorii! Una dintre culori este fard, cealaltă este sub formă de cearăȘ astfel umplem și setăm sprâncenele pentru întreaga zi. Kit-ul are o oglindă micuță, dar suficientă pentru a ne aranja sprâncenele. Ambalajul este micuț, compact, în partea de jos are un sertar cu o sprânceană, o pensulă tăiată în unghi și o baghețică. 


Am folosit luna trecută destul de intens gimme brow de la Benefit, dar acum sunt acaparată de nou și îl folosesc foarte mult pe acesta.





 Vă tentează?

You Might Also Like

0 comentarii

Ma intereseaza parerea ta. Te rog, spune-o printr-un comentariu.