Smokey cu turcoaz si maro pentru ochi caprui

08:00


Ce să te faci cu pasionatele de culoare? Le lași să te coloreze!
Uneori mi se pare că pasionată e mult spus, nu cred că sunt neaparat pasionată de culoare sau de machiaj ci mai repede de blog si youtube. Bineînțeles, iubesc nișa în care activez și, dacă ar fi să o iau de la capăt și să scriu pe un alt subiect, tot la frumusețe aș rămane.

Mi se pare că arta machiajului funcționează într-un singur fel: încercare și eroare. 

În articolul de astăzi vreau să vă prezint acest machiaj smokey, destul de șters și cuminte, în nuanțe de maro și turcoaz. Îmi place foarte mult cum arată, probabil că dacă mi-ar fi ieșit ceva mai intens mi s-ar fi părut prea dramatic și îndrazneț nu tocmai într-un sens bun. 








TUTORIAL


You Might Also Like

0 comentarii

Ma intereseaza parerea ta. Te rog, spune-o printr-un comentariu.