Hello Flawless Oxygen Wow

00:08



În acest video vă arătam (aa, da! și pe instagram vă arătam) câteva produse de la Benefit și vă întrebam dacă vreți să vedeți review la ceva, în mod special. Pudra și acest fond de ten au fost cele mai cerute așa că iată-mă, prezentă la datorie!


Am așteptat o viață și încă puțin să mă bronzez ca să pot purta aceasta nuanță medium care este ceva mai închisă decat tenul meu. 

Să ne înțelegem de la început, eu am câteva probleme cu tenul în perioada aceasta, dar Hello Flawless a reuși să le ascundă destul de bine. As putea spune că are acoperire mica spre medie (ei, haide, nu am chiar atâtea probleme cu tenul). 

Se întinde frumos, ușor, elegant, dar nu rezistă la transfer deloc, deloc. Văd urme pe telefon după ce îl iau de la ureche, sau dacă încerc să imi iau excesul de sebum, iau tot fondul de ten. Așa nu îmi place. Lucește groaznic de tare după vreo 2-3 ore și, cu cât pun mai multă pudra pentru a scăpa de acest aspect cu atât luciul revine mai repede. 

După câteva ore



Despre ambalaj nu vă pot spune nimic pentru că eu am o mostră de 30 ml (chiar are 30 ml căpăcelul acesta micuț?) 3.0 ml. Inițial am citit 30 ml, nu văzusem 3.0 dar noroc cu cititoarele dragi care mi-au atras atenția! ^.^ Mă și miram de cantitatea de produs menționată pe ambalaj!

Nu este nevoie de foarte mult produs pentru întreaga față, ceea ce este un plus! Eu îmi pun pe buricul degetului de 4 ori și dacă simt că mai am ceva de acoperit, mai pun o singură dată dar atât.

Îl găsiți în magazinele Sephora (singur, la 150 de lei sau în variantă puuutin mai mică în acele kit-uri Benefit la același preț) sau Online, desigur. 


Vă tentează? Pe mine nu prea.

You Might Also Like

0 comentarii

Ma intereseaza parerea ta. Te rog, spune-o printr-un comentariu.