Roșu aprins în toiul toamnei

08:00


Trec zilele frumoase și încep să regret că nu m-am bucurat mai mult de ele. Încerc să surprind cât mai multe poze în această atmosfera tomnatica pentru a nu repeta sentimentul de dor și la iarnă.


Dacă este ceva la vremea urâtă care să îmi placă, acel ceva este sentimentul de melancolie în care intru tot mai adânc cu fiecare ploaie. Mă consider o persoană cu multe caracteristici specifice introverților, dar ceva mă oprește să mă încadrez pe deplin acestei clase. 

***

Nu sunt eu o mare fană a roșului, dar combinația de sacou rosu și blug albastru îmi place mult (și nu sunt microbistă!) Între aceste doua culori, am ales un maieu alb și o geantă neagră pentru a nu încărca foarte mult ținuta. Pantofiorii sunt foarte comozi și îi port cu drag atât la lucru cât și la ieșiri în oraș.









Să vă spun că ne-a prins și ploaia?


Sacou: Camaieu

Blugi: Stradivarius

Încălțăminte: Blanco

Geantă: Mango

Maieu: Stradivarius

Brățară: Avon


You Might Also Like

5 comentarii

Ma intereseaza parerea ta. Te rog, spune-o printr-un comentariu.