Șamponul Cystiphane

08:00



Cine se confruntă cu căderea părului să ridice o mână!


Sunt atât de geloasă pe baieti, din acest punct de vedere. Să ai o astfel de problemă cu părul și să mai fii și o persoană disperată după curățenie nu e combinație bună. Când mă ridic din pat și îmi văd firele de păr pe jos văd verde de ciudă. 

Nu e o problemă de ieri, de azi ci din totdeauna! Dacă atunci când eram mică îmi lăsam părinții și bunicii să se ocupe de acest aspect, acum caut singură soluții. 

Două lucruri au funcționat până acum: Șamponul Clear și să nu schimb șamponul decât la mult timp. Când scalpul meu s-a obișnuit cu Clear și efectiv produsul nu îmi mai spăla părul, am făcut o schimbare și, odată cu ea, am început să pierd păr. Mult.

What to do?


Recent mi-a ajuns în mânuțe acest șampon Cystiphane care este pentru, ați ghicit, căderea părului! 
Pentru că am plecat în Grecia o săptămână și nu aveam un șampon în variantă de călătorie, am decis să iau aceste mostre. Așa vedeam și efectul pe care îl lăsa în perioada în care îmi agresam părul cel mai rău (baie în mare, spălat acasă, soare cât cuprinde).

În prima zi mi-a picat mult păr. Mult, mult. Am crezut că e o prostie de șampon și că am făcut rău să îl iau pe acesta. Când am ajuns la ultima mostră, însă, părerea mea s-a schimbat. Încă îmi vedeam firele de păr pe fundul cădiței de duș, dar parcă era mai puțin. Mi-ar plăcea, cred, să îl am în variantă mai mare și să îl folosesc mai mult timp, cine știe ce comoară este!


Voi îl aveți? Mai vreau păreri :D

You Might Also Like

0 comentarii

Ma intereseaza parerea ta. Te rog, spune-o printr-un comentariu.