Favoritele lunii Septembrie

10:08


Aș vrea să fac o recapitulare pentru luna ce tocmai a trecut și să revizuim împreună cele mai folosite produse!


Nu aș vrea să mă lungesc prea mult, v-am lăsat mai jos un videoclip întreg în care îmi explic toate alegerile.

Pe scurt, așa:
  • Am promis că folosesc, împreună cu voi, kit-ul de la Herbalife? Am promis! L-am folosit? L-am folosit! Nu m-a dat pe spate; cred că cel mai mult mi-a plăcut kit-ul de curațare a feței.
  • Bronzerul Hoola de la Benefit a fost preferatul meu. Este o nuanță foarte caldă și ușor de aplicat ca și bronzer și destul de subtilă pentru a accentua pliul pleoapei.
  • Dacă mă apuc să număr fondurile de ten, cred că mă apropii lejer de 15 și cu toate acestea eu am preferat să folosesc un BB Cream și anume pe cel de la Missha. 
  • De un an am început să folosesc des iluminatorul și de câteva luni mă tot uit după produse mici, compacte care să fie multitasking. Așa am ajuns să folosesc un fard de la sephora #Popcorn pe post de iluminator si merge perfect!
  • Vă povesteam într-un articol precedent de kit-ul de conturare a sprâncenelor de la Flormar. Se pare că de când îl am l-am îndragit și folosit mult.
Vizionare plăcută!


You Might Also Like

0 comentarii

Ma intereseaza parerea ta. Te rog, spune-o printr-un comentariu.