Ținută pentru o zi de toamnă

08:00


Dacă ar fi toamnă tot timpul, aș avea inspirație cu găleata. Ce se întâmplă cu melancolia aceasta constructivă care mă lovește an de an?


***

Două bune, una rea: ce îmi displace la toamnă este că nu știu niciodată cum să mă îmbrac. Ies dimineața din casă într-un sacou lejer (pentru că văd câteva raze prietenoase de soare) și mă întorc acasă fleașcă, după câteva ore, pentru că ce să vezi, era prea secetă și ne-am gândit noi să plouă puțin (nu-i așa, dragă toamnă?).

Am acest pulovăr de la HM de acum vreo două sezoane, cred, dar nu mă pot sătura de el (sau 3 sezoane, nici nu mai știu). Îmi place tot la el: croiala, materialul, culoarea (mai ales!)

Sunt o persoană destul de comodă așa că mai toate outfiturile mele conțin blugi (culori diferite, normal). Daaar cu acest pulover aleg mereu pantaloni cu talie înaltă, eventual albastru deschis. Pe aceștia i-am găsit la Pull and Bear, total random. Sunt o adevărată comoara, vă spun! Sunt grosuți, pentru timpul rece, dar eu i-am purtat fără probleme și vara și am îndurat căldura cu ușurință.


Ce să vezi, fără unghii și fără rujul meu preferat nu sunt eu! 
Viva Glam II de la M.A.C. este nude-ul meu preferat all time, dacă sunt indecisă în privința rujului, nu este problemă, am pe măsuță, la loc de cinste, această nuanță de neinlocuit. 
Cât despre unghii, am momente când îmi place să experimentez și îmi pun turcoaz și verde, și momente când sunt comodă și aleg acest roșu de la Orly.

***

La capitolul accesorii am multe. Multe rău. Nu le prea port, dar nici nu le pot da pentru că sunt foarte atașată de fiecare obiect în parte. Totuși, acest lănțișor poate fi purtat fără pretenții prea mari și cam la orice ținută. 


Fetelor, voi ce purtați cel mai des toamna? Sau ce vă place cel mai mult din acest articol?

You Might Also Like

2 comentarii

Ma intereseaza parerea ta. Te rog, spune-o printr-un comentariu.