DIY de toamnă - căni de cafea, tablou, husă de telefon

11:20


Mă tot chinuie talentul de câteva zile, dar doar în plan intern. Zilele trecute am pus toate ideile în aplicare.



Mă uit cu mare interes la videoclipurile lui LaurDIY (dacă nu o știți, vă rog să nu mai zăboviți și să mergeți pe canalul ei; face niște diys foarte frumoase și ușor de realizat) și îmi doresc și eu să experimentez cu diferite materiale.

Acum o săptămână am mers cu Ștefana la cumpărături în Jumbo și am luat câteva materiale. Dacă vreți să vedeti ce anume am cumpărat, găsiți un video întreg despre asta aici:


În fine, după ce ne-am plimat vreo două ore printre rafturi, o săptămână mai târziu ne-am pus amândouă pe treabă și iată ce DIYs au ieșit din mânuțele noastre:



Vouă care DIY vă place mai mult și pe care îl puteți realiza?

You Might Also Like

0 comentarii

Ma intereseaza parerea ta. Te rog, spune-o printr-un comentariu.