Pe masuta mea in aceasta toamna

23:16

Toamna a intrat deja in rutina fardurilor folosite dimineata si controleaza tusele de culoare de pe buzele noastre.




Eu sunt o persoana melancolica, de fel; de aici deducem ca imi place toamna, imi plac ploile, imi plac nuantele de maro si pruna, imi place aerul usor umed de afara si briza rece de dimineata. Ca toata lumea, nu imi place racoarea pe care o resimt in camera dupa ce cobor din patul meu calduros in care am stat o noapte intreaga.

Cu toate acestea, cobor din pat greoi, ma pregatesc de plecare si cand ma asez in fata oglindei, dupa ce credeti voi ca intins eu mana?

Rujurile de mai sus par a fi produsele ideale pentru sezonul tomnatic. De ce? Pentru ca sunt hidratante, culorile sunt de la nude discret pana la mov vampiresc iar finish-ul este majoritar mat. 
In stanga este Melkior Deep Love, urmat de Benefit Rouge a levres si mai apoi M.A.C. Viva Glam II.


Sunt o persoana multi tasking asa ca mai mereu ma gasiti pe fuga si mai niciodata machiata foarte mult: doar strictul necesar! Chiar si asa, nu pot sa nu va arat care cred eu ca sunt nuantele cele mai frumoase pentru saptamanile acestea. 

Din poza de mai sus se pare ca Melkior m-a cucerit: Mat Lilith, Ethereal, Wish iar ultimul fard apartine din noua gama Flormar si este nuanta 05 din colectia noua! (care inca nu a aparut in magazine, dar va asigur ca este mi-nu-na-ta!)


La capitolul oje, ma stiti: nici prea, prea nici foarte, foarte. In perioada aceasta port Orly red carpet cand am o dispozitie buna, O.P.I. tiramisu for two cand ma grabesc sau vreau doar sa am ceva pe unghii, dar nimic iesit din comun si aceasta nuanta inchisa, inchisa de mov de la Orly (a carei nume nu l-am putut gasi) o port cand resimt melancolia toamnei cu adevarat.


Imi plac produsele Benefit, ma stiti. Nu puteau lipsi de aici: highbeam este cel mai frumos si mai discret iluminator pe care l-am incercat vreodata, benetint este un produs numai bun de luat in calatorii si foarte natural, laptele hidratant de la Collistar este noutatea in teste pentru toamna aceasta iar blush-ul Dallas este perfect pentru orice anotimp, dar mai ales toamna.

Fetelor, voi ce produse "scoateti de la naftalina" pentru sezonul acesta?

Denisa

You Might Also Like

0 comentarii

Ma intereseaza parerea ta. Te rog, spune-o printr-un comentariu.