Boho Style

08:17


Unde te duci, băi Denisa, asa boho?


Cam asta mi-a zis colegul de apartament când am ieșit din casă; mi-a dat de gândit pentru aproape două secunde. Nu mergeam la o petrecere tematică, dar mi-am dat seama cât de bine mă simt în maro-crem. Seara, când am început să editez pozele, am observat că aveam aceleași câteva funcții pe care le aplicam întregului material și mă gândesc că poate acesta este stilul meu: maro-crem în diferite combinații și poze cu destul contrast după care ceva expunere. Oare mi-am găsit stilul în sfârșit?

***

Sunt absolut îndrăgostită de această vestă de la SheIn. Am adorat-o pe site, când a venti mi s-a părut prea subțire materialul și acum o iubesc din nou. Deși este o piesă aparte pe care nu o poți purta la orice sau prea des, mi se pare genul de item car trebuie să existe în garderoba oricui. Cămașa, la fel, trebuie să fie acolo, este o piesă cu care puteți face combinatii peste combinații. Dacă aveti una neagră, simplă și mai bine! Blugii nu sunt preferații mei, singura pereche cu rupturi pe care o am și nici nu mă simt extraordinar in ea. Am mai comandat o pereche de blugi negri cu tăieturi în zona genunchiului, dar să vedem când ajunge ce si cum. Botinele sunt... ale mamei. Dar ea cred că le-a luat impulsiv pentru că nu se prea urcă pe tocuri, așa că au ajuns la mine.













Cămașă SheIn // Vestă SheIn // Jeans Stradivarius // Botine Stradivarius // Henna 

You Might Also Like

1 comentarii

Ma intereseaza parerea ta. Te rog, spune-o printr-un comentariu.