Irma din W.I.T.C.H. - Halloween tutorial

08:00


Știți serialul animat W.I.T.C.H. de acum mulți ani? Dacă da, atunci veți știi și ce personaj am interpretat eu alături de alte 4 fete cucuiete. 


Vă spuneam că îmi place Halloween-ul. Nu! Că îl ador. I still do. Este una dintre acele sărbători pentru care îmi pare rău că nu sunt englezoaică sau americancă pentru a o sărbători așa cum se cuvine. Ei, dar dacă nu se potrivește, nu se potrivește! O să sărbatoresc această zi cum știu eu mai bine: prin tutoriale!

Din întâmplare eu a trebuit să o interpretez pe Irma, micuța vrăjitoare ce putea controla apa. Destul de drăguț, nu? :D Mai ales că ți pe cățelușa mea tot Irma o cheamă și m-am legat cumva de personaj. Spuneți-mi ce părere aveți!





You Might Also Like

0 comentarii

Ma intereseaza parerea ta. Te rog, spune-o printr-un comentariu.