Dia de los muertos - halloween tutorial

20:19


De când am luat prima dată contact cu Halloween-ul l-am iubit fără încetare.


Am avut norocul să cresc într-o școală destul de permisivă și deschisă oportunităților, iar profesorii de engleză au fost, de multe ori, nativi veniți din diferite părți ale lumii. Am fost învățată de mică să accept cultura altor popoare iar unele tradiții mi-au devenit atât de dragi încât m-aș muta în țările originare doar pentru a putea sărbători aceste zile cu localnicii. 

Pentru mine Halloween-ul nu înseamnă ocazia perfectă de a adopta look-uri sexy sau provocatoare. Am fost mereu atrasă de partea întunecată a acestei sărbatori și am încercat mereu să mă apropii cât mai mult de ea. 

Tocmai pentru că iubesc această sărbătoare, aceste tutoriale sunt preferatele mele și vă spun că trebuie să vă așteptați la mai multe tutoriale de genul acesta în următoarele zile!

***

În imaginile de mai jos vedeți reprezentarea mea a Morții frumoase, simbolul sărbătorii mexicane Ziua morții sau Dia de los muertos. Dacă sunt bine informată, această zeiță avea grijă de sufletele oamenilor trecute în celălalt tărâm. 

Dacă dați o căutare online veți vedea că ea este întruchipată într-un schelete cu fața colorată purtând o pălărie înflorată. Pălăria îmi lipsește, vă rog să mă iertați pentru aceasta.





You Might Also Like

0 comentarii

Ma intereseaza parerea ta. Te rog, spune-o printr-un comentariu.