From good girl to bad girl

08:00


V-am arătat ieri un outfit pentru o fată drăguță, care își caută un stil al ei, care se caută pe sine printre atâția oameni. Astăzi, în schimb, vă arăt altceva...


Nu, nici vorbă nu mi-am găsit stilul de pe o zi pe alta, dar a fost o vreme când mă identificam cu o vestimentație destul de sumbră și dură. Aceasta este adolescența, tărâmul schimbărilor. Mi-aș dori să fi experimentat mai mult cu imaginea mea în liceu, dar când zona de comfort este călduroasă, de ce să ieși afară pe vreme rea?
***
Cu o simplă geacă de piele (imitație, în cazul nostru) poți schimba vibe-ul unei combinații de haine într-o secundă. Probabil că look-ul ar fi fost mai soft dacă jacheta avea o altă culoare. 
Tocurile, cum vă spuneam și ieri, sunt foarte comode și deloc greu de purtat. Fiind negre, pot fi combinate aproape cu orice piesă, din punct de vedere cromatic. 
Nu vreau să mă încarc prea mult așa că am ales un singur inel, dar voi puteti opta pentru o cu totul și cu totul altă combinație.









// Pantaloni Zara // Jacheta Stradivarius // Accesorii New Look // Cămașă Kurtmann

You Might Also Like

0 comentarii

Ma intereseaza parerea ta. Te rog, spune-o printr-un comentariu.