Classy and Comfy

00:43


Ce considerăm frumos poate fi, de multe ori, și comod!


Să vă spun puțin despre felul în care mi-am tot schimbat eu stilul vestimentar: întâi am fost un copil obișnuit căruia nu îi păsa de haine, apoi am început să urmăresc moda și să îmi doresc să fiu în tendințe, apoi am fost punkeriță, emo și iar punkeriță, apoi m-am dat pe chestii rap pentru că îmi plăcea de un băiat, apoi urmăream din nou tendințele dar mi-am păstrat gusturile muzicale, apoi voiam să fiu lady like tot timpul și la capitolul acesta intră momentele când voiam să stau pe tocuri cât mai mult iar acum încerc să le îmbin pe toate și să-mi găsesc un stil. 

***

Ieri mă grăbeam spre facultate, dar nu voiam să îmi scape această ținută comodă și city like dacă pot să îi spun așa. L-am rugat pe Eugen, prietenul meu, să iasă cu mine și, înainte să plec, să îmi facă 2-3 poze. Mi-a făcut peste 100 dar să spunem că ne-am lăsat duși de val. 

Am descoperit talentul său de fotograf in acea dimineață și deja l-am anunțat că mai vreau poze de la el. Pregătiți-vă să mai vedeți!






















Încălțăminte Jenny Fairy (CCC) // Jeans Pull and Bear // Pulover Kurtmann // Jacheta Pull and Bear // Geantă Parfois



You Might Also Like

2 comentarii

  1. Gentile Parfois sunt pentru mine... o mangaiere pentru suflet. Imi place mult felul in care ai combinat toate articolele vestimentare, cred ca ar fi o alegere pe care as fi facut-o si eu fara a asta pe ganduri.
    Te pup si spor la pozat,
    Catalina M
    www.chatediary.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Super super! Imi place combinatia :)
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere

Ma intereseaza parerea ta. Te rog, spune-o printr-un comentariu.