Rană deschisă - tutorial pentru Halloween

20:44


Ne-am pregătit pentru o seară care nu s-a mai serbat!


Eugen, prietenul meu, a fost atât de cerut intr-un video pe youtube într-o vreme încât aproape că îl rugam zilnic să accepte să apară pe canal. După lungi insistențe și repetate refuzuri din partea lui, a acceptat să mă lase să realizez acest tutorial pe el. Eu cred că ce l-a determinat să ia această decizie este faptul că era curios cum va ieși machiajul său de Halloween și să vadă dacă îi place sau nu, în caz contrar să schimbăm ideea. 

Zis și făcut, am încărcat bateria camerei și am asigurat toate condițiile necesare tutorialului. Atfel Eugen nu mai putea să dea înapoi. 

Ne-am apucat de filmat joi pe la 10:30 dimineața și am terminat aproape de 12:00 dar asta pentru că we took our time.

Probabil că vă gândiți că nu mai are niciun rost să mai public acum acest look pentru că seara de 31 Octombrie a trecut. Aveți dreptate, însă eu sunt foarte mulțumită de rezultat pentru a nu îl publica iar Eugen a fost și el plăcut impresionat per total. Vă las mai jos tutorialul de pe youtube pentru a urmări toți pașii dar și pentru a vă amuza de toate mutrele făcute de prietenul meu. 😂




Video Tutorial


*** Acest tutorial a fost realizat în data de 29 Octombrie și nu are legătură cu tragicul incident de vineri seara, 30 Octombrie. Condoleanțe familiilor care și-au pierdut persoanele dragi și multă forță celor care încă se luptă prin spitale!

You Might Also Like

0 comentarii

Ma intereseaza parerea ta. Te rog, spune-o printr-un comentariu.