Jacheta groasă și jeans rupți

09:00



Cel mai frumos loc din orașul meu mi se pare că este parcul. Pe lângă multe amintiri frumoase și parcă încă vii, parcul adăpostește mereu adevărata față a naturii. Știam că în perioada aceasta trebuie să fie un covor imens de frunze colorate și voiam neapărat să mă plimb prin el. Ăntâmplarea face că am avut și fotograf și chef de poze și am pregătit acest articol pentru voi. 

Lumina de afară nu m-a ajutat prea mult, dar părerea mea este că mi-a ieșit ceva frumos în cele din urmă. 

***

Puloverul îmbrăcat este un cadou de la draga doamnă Carrol, o prietenă cunoscută în scurta mea vizită în state de acum un an. Este un material foarte moale și destul de pretentios, motiv pentru care îl port destul de rar. Atât blugii cât și jacheta sunt de pe Romwe. Știți magazinul online, acum doi ani toate bloggerițele se aprovizionau de acolo. Jacheta o să fie mai potrivită la temperaturi mai scăzute în vreme ce blugii (sunt trei sferturi) parcă merg mai bine primăvara. Nu mai spun că mi-am luat o mărime cam mică și cred că va trebui să mai slăbesc la pulpa puțin pentru că acolo parcă mă țin. În picioare am o pereche de UGG. Nu sunt originali, dar sunt la fel de pufoși și călduroși la interior.














Pulover White House Black Market // Jeans Romwe // Jacheta Romwe // Încălțăminte No Name







You Might Also Like

1 comentarii

  1. Ce fain e in parc <3 Plin de frunze colorate :)
    Geaca e super si perfecta pentru vremea de afara.

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere

Ma intereseaza parerea ta. Te rog, spune-o printr-un comentariu.