My week in pictures

21:37

MY WEEK IN PICTURES!


Fiind o persoană puțin obsedatp de control (sau îmi induc eu ideea aceasta), postarile de tip My week in pictures mă ajută să am o perspectivă cu privire la săptămâna ce a trecut și să văd cam cât de productivă am fost. Iată săptămâna mea:

Mi-am început săptămâna cu un nou fundal de telefon. Îmi place toamna cu tot cu culorile ei, mă relaxează.

Marți am fost cu Ștefana la un eveniment la Hotel Internațional unde am asistat la o mică prezentare legată de youtube.

Este o poză tot de Marți. Vedeți în descrierea de mai sus cam cât de alergată am fost în ziua respectivă.

Abia Miercuri am reușit să postez un articol, nu îmi prea place acest lucru. Voi încerca să fiu mai consecventă! 

 Miercuri seară a fost Balul Bobocilor al cărui coordonator am fost ^.^ (din partea facultății de psihologie și știintele educației) iar această poză a fost făcută în photobooth-ul adus de cei de la Love +. Mare distracție a mai fost cu el!

 Joi m-am mobilizat și am ieșit la poze.

Sâmbătă l-am luat pe gagiu de mână și l-am pus să mă filmeze puțin. Mai multe detalii în curând!

Voi ce ați făcut săptămâna aceasta?

You Might Also Like

0 comentarii

Ma intereseaza parerea ta. Te rog, spune-o printr-un comentariu.