Rochia neagra pe timp de toamna

01:27


Mi-am luat o rochiță și vreau să v-o arăt și vouă!


În general eu nu prea port rochii, abia mă împac cu pantalonii scurți vara, când temperaturile devin insuportabil de ridicate. De ce nu port? Nici eu nu știu cu exactitate, cert este că îmi stă foarte bine în rochițe, dar sunt mult mai comodă în pantaloni. Aaa, și nu îmi place să dansez în rochie! Mi se pare că rochia îmi impune să fiu cât mai elegantă în dans iar eu uneori poate vreau să fiu mai băiețoasă. 

***

Această rochiță tocmai ce a ajuns la ușa mea. O am de pe Kurtmann. Deși este mărimea S (aceasta e mărimea mea în general), rochia e puțin cam strâmtă pe ici, pe colea și ușor cam scurtă pentru gustul meu. M-a atras la ea faptul că este dublată de un material transparent, comparabil cu plasa, dar un model mai variat. O să vedeți în imaginile de mai jos la ce mă refer.

Am adăugat jacheta și botinele maro pentru a mai înveseli puțin imaginea look-ului iar ciorapii înalți au rolul de a scoate ținuta din cotidian. Părerea mea. 











Botine Bershka // Ciorapi H&M // Jachetă Stradivarius // Rochiță Kurtmann 


You Might Also Like

0 comentarii

Ma intereseaza parerea ta. Te rog, spune-o printr-un comentariu.