Selena Gomez inspired look

12:53


Dragile mele,

În video-ul cu idei de cadouri pentru Crăciun (pe care îl găsiți aici) m-ați întrebat ce ruj am folosit, de ce nu fac un tutorial pentru acest machiaj. AM FĂCUT! :))

Aveți tutorialul mai jos. Credeți-mă, este foarte simplu, ușor de realizat și foarte frumos. Singurul produs care v-ar putea da bătăi de cap sunt genele false la care puteți să renunțați fără probleme.

Eu v-am pus aici ceva mai multe poze în caz că nu vedeți un anumit aspect foarte clar din video sau pur și simplu vreți să admirați câteva poze mai clare. 

Spor la machiaj și nu uitați! Dacă recreați și voi acest machiaj, vă rog să folosiți #denisasimam ca să îl văd și eu. 







You Might Also Like

0 comentarii

Ma intereseaza parerea ta. Te rog, spune-o printr-un comentariu.