10 cadouri pentru EL

14:34


Vă promisesem că mă întorc către voi cu idei de cadouri pentru bărbații din viața noastră. Ce-i drept, mi-a luat ceva timp să mă gândesc și câteva întrebări pe care să i le pun lui Eugen dar se pare că am reușit! Aveți mai jos 10 idei de cadouri pentru EL.

Toată lumea are un laptop în zilele noastre pentru că... e necesar. Dar are toată lumea o mică protecție pentru el atunci când vine vorba de deplasări? Mi se pare un cadou drăguț și util o husă sau o geantă de laptop. Găsiți prin magazine și online toate mărimile, culorile și modelele. Eu vă sugerez să luați ceva cât mai personalizat în funcție de interesele destinatarului. 
De exemplu, Eugen este prins de Star Wars în perioada aceasta și cred că orice are Star Wars pe el o să fie pe placul lui. Cam toți băieții îndrăgesc filmul acesta, nu?
Am găsit geanta aici la un preț foarte bun: Star Wars special edition
Nu știu pe nimeni care să o fi dat în bară cu un gadget sau accesoriu pentru laptop când a fost vorba de cadouri pentru bărbați. Așa cum noi ne jucăm cu rujurile, și ei au plăcerile lor. 
Un cooler pentru laptop este mereu binevenit! Sigur îl auziți prin casă că se enervează că i se blochează laptopul sau se încălzește foarte tare. Se întâmplă acest lucru pentru că nu se aerisește cum trebuie. Aerisiți-l voi!
Nu știu dacă acesta pe care vi-l propun eu este cel mai bun sau cel mai rău sau undeva pe la jumătate, dar mie îmi sună bine. Plus că are 4,1/5 la reviews.
Îl găsiți aici: Cooler Stand Laptop
Un hard extern e un cadou bun. Toată lumea are nevoie de un hard extern. Cu replica asta m-am trezit eu de dimineață. Nu pot să îl contrazic pe Eugen pentru că eu asta am primit Crăciunul trecut și l-am folosit tot anul (în ciuda faptului că, deschizând cutia, nu știam ce este acest paralelipiped negru). Găsiți harduri externe de diverse culori și dimensiuni iar prețurile sunt pentru toate buzunarele. Pentru că eu îl am pe acesta, o să vă spun de unde îl puteți lua (sunt foarte mulțumită de el!): HDD Extern WD My Passport Ultra


Nu știu ce băiat nu este fan Game of Thrones zilele acestea. Colecția de cărți ar fi o surpriză foarte frumoasă pentru dimineața zilei de 25 Decembrie. Ce dacă serialul se difuzeaza la TV? Cărțile oferă mereu o experiență mult mai frumoasă decât filmele, plus toate amănuntele pe care serialul le taie pentru a mai micșora episodul.
Le găsiți cam peste tot pe internet, eu le-am găsit aici: Game of Thrones

Dacă vă știți prietenul, soțul, tatăl sau fratele că este pasionat de foto, un rucsac pentru camera și obiectivele lui este mai mult decât binevenit! Nu vă puteți imagina prin ce chin trece un om cu o cameră foto și 3 obiective dacă nu are un rucsac fix pentru asta! 
Din aceeași categorie, un declanșator de la distanță s-ar putea să fie un cadou potrivit! Eu și prietenul meu am dăruit un astfel de declanșator cuiva acum 3 ani iar feedback-ul a fost unul foarte bun!
Găsiți rucsacul aici: Lowepro Format Backpack
Găsiți declanșatorul aici: Nikon Remote Cord
Fetelor, dacă aveți de-a face cu un împătimit al sporturilor de iarnă, accesoriile precum mânuși, pantaloni de ski sau ochelari de protecție sunt salvarea voastră! Ce-i drept, trebuie să îl trageți puțin de limbă sau să ascultați cu atenție conversațiile cu prietenii lui pentru că aveți nevoie de niște direcții: ce culoare îi place, ce brand și mai ales, ce model! Eugen a fost destul de pretențios și mi-a cam dat bătăi de cap cu bugetul, dar m-am descurcat. Când a deschis pachetul a avut un rânjet imens pe față. Eu am găsit această pereche de ochelari. 
Este orientativă dar găsiți mai multe modele aici: Ochelari ski
Dacă până aici nu v-am convins deloc, aveți mereu la dispoziție varianta de set de cosmetice. Puteți alege seturile obișnuite cu gel de duș, spumă de ras și after-shave sau ceva cu parfum. Dacă apelez la varianta aceasta, îmi place mereu să aleg parfum. Îmi place să știu că eu controlez ce parfum poartă prietenul meu, doar trebuie să îmi placă, nu? :))
Dacă vă interesează setul acesta, îl găsiti aici: Calvin Klein Euphoria Set. Dacă nu vă place acest set, găsiți pe site o gamă variată de produse.

Chiar dacă este sezonul cadourilor, ele nu trebuie să fie scumpe pentru a fi îndrăgite! Căutând un cadou pentru Eugen, am dat peste acest tricou teribil de amuzant! Dacă vă gândiți că este totuși prea puțin, puteți să mai puneți o husă de telefon sau o baterie externă pe lângă tricou și bam! Cadou drăguț.
Găsiți tricoul acesta aici (plus multe alte mărunțele): Tricou
Asta am eu în minte anul acesta pentru tații din familie. Mi se pare că o pereche frumușică de butoni este un cadou deosebit și mai puțin obișnuit. Ce-i drept, nu cred că pot fi purtați zilnic, dar pentru ocaziile speciale din viața noastră merităm ceva special. Eu i-am ales pe aceștia, dar poate voi găsiți ceva și mai frumos: Butoni Tommy Hilfiger

Acestea fiind spuse, acesta este Christmas Gift Guide-ul meu de anul acesta pentru bărbați. Dacă ați găsit ceva să vă placă sau aveți alte idei, mi-ar plăcea să îmi spuneți în secțiunea de comentarii.
Sărbători frumoase!

You Might Also Like

0 comentarii

Ma intereseaza parerea ta. Te rog, spune-o printr-un comentariu.