Geaca muștar, salvarea iernii

22:39


Mi se pare ca ani 20 și puțin sunt anii destinați schimbării. Dacă vă încadrați în această categorie de vârstă probabil că aveți mulți prieteni care nu știu ce vor să facă mai departe (profesional vorbind), nu știu dacă vor să își mai cumpere o pereche de adidași sau să se uite după niște pantofi pe care să îi ia și la lucru, tricourile s-ar putea să piardă teren în fața cămășilor și, per total, stilul de viață să tinde spre o schimbare.

Mă aflu exact la această răscruce de drumuri unde simt că ar fi timpul să abordez un stil mai lady like dar în același timp parcă aș mai pierde vremea puțin în veșnicii mei teneși. E vreun remediu pentru această maladie?

Dacă iarna mă descurc destul de bine cu această trecere spre imaginea unei tinere domnișoare (ce sunt), iarna mi se pare o misiune imposibilă începând de la ploile și zăpezile ce transformă totul în mocirlă sau gheață (și atunci mersul pe tocuri este o adevărată distracție pentru ceilalți participanți la trafic) și sfârșind cu frigul teribil specific perioadei. În casă, la căldurică, mă gândesc cât de frig poate să fie? și mă îmbrac drăguț și, de multe ori, subțire dar a doua zi renunț la orice fel de imagine și prefer câldura hainelor groase și posomorâte din dulap.

Cumva am găsit o ținută care să fie și comodă și călduroasă și destul de drăguță, aș zice eu. Vă las cu pozele de mai jos și sper să vă citesc sugestiile în secțiunea de comentarii!

P.S. Îmi pare rău că nu se vede mai bine puloverul dar vă asigur că merită fiecare bănuț! Ceva mai pufos și mai gros (și în același timp chic) mai rar găsești. :)












Geacă Reserved // Jeans Pull and Bear // Pulover Bershka // Geantă Parfois // Adidași VANS

----- bloopers -----




La eroilor merg, nenea! Mă iei?

You Might Also Like

0 comentarii

Ma intereseaza parerea ta. Te rog, spune-o printr-un comentariu.