Iubește-ți corpul, iubește-ți sufletul

14:26


Când mă uit pe geam și văd atâta soare îmi imaginez că suntem aproape de Primăvară (chiar dacă acest lucru nu este neapărat adevărat). Iubesc soarele, căldura, hainele subțiri și ...marea. Probabil de aici mă apucă și nostalgia zilelor călduroase de August (pe care le pot retrai și iarna, vedeți mai multe aici).

La gândul că vine vara și o să fiu nerăbdătoare să simt din nou nisipul printre degete parcă am un mic regret cu fiecare zi pe care o petrec stând jos, sunt total neinteresată de mișcare și de exerciții care să mă facă să ajung la un beach body. Nu pot nici să mă plâng că sunt plinuță sau că mă nemulțumește foarte tare felul în care arăt (deși știu că aș putea să mai lucrez pe ici, pe colo) dar mă feresc să port crop tops sau fuste scurte.

Am trecut prin generală, când nu mă interesa foarte tare cât de slabă sunt, am trecut prin liceu, când mă interesa foarte mult să mă încadrez în anumite standarde (deși nu mă încadram mereu) și am trecut prin facultate, când am experimentat o varietate de sentimente. 

În acest moment mă bucură foarte mult faptul că, deși mă îngrijesc de felul în care arăt, mă interesează mai mult să fiu și să mă simt bine cu mine însămi, pe plan personal, decât 2 vergeturi pe un picior. Hainele și costumele de baie sunt făcute pentru toate mărimile și formele, la fel și dezvoltarea personală dar mi se pare că mulți dintre noi nu acordăm atenție în egală măsură ambelor subiecte.

Fiți bine cu voi, fiți oamenii pe care vreți să îi întâlniți și îndrumați și oamenii care vă iau drept model să facă la fel. Nu vă fie teamă să mergeți la consiliere sau la dezvoltare personală.





You Might Also Like

1 comentarii

Ma intereseaza parerea ta. Te rog, spune-o printr-un comentariu.