Machiaj banană închisă

21:36


Mi se pare ca în 2015 nu am încercat chiar așa multe idei de machiaj iar anul acesta vreau să fac asta mai mult tocmai pentru că... acesta este hobby-ul meu. 

Chiar dacă nu apar mereu poze noi cu alte culori și alte idei de machiaje, atunci când sunt supărată, plictisită sau pur și simplu nu sunt în apele mele, apelez la farduri pentru a îmi ridica moralul. 
***
Vă arăt aici un machiaj banană închisă. Se numește așa datorită faptului că pliul ochiului este unit cu linia genelor superioare prin intermediul acelui semicerc (pe care îl vom trasa cu creionul). Nu vreau să vă explic prea multe aici pentru că, mai jos, aveți un tutorial întreg.

Nu v-am numit produsele exacte pe care le-am folosit pentru că eu cred că puteti recrea acest look indiferent de brandul folosit. Produsul cheie pentru machiajul ochilor este creionul khol, acel creion moale, care poate fi blenduit destul de ușor. 

Nici nu am vrut să numesc machiajul altfel decât banană închisă pentru că la orice școală de machiaj veți merge așa îl veți întâlni (în vreme ce machiajul banană deschisă mai este numit și în engleză, adică cut crease). Plus de asta, după ce ne-a fost prezentat la școală, am venit acasă și am căutat mai multe tutoriale cu acest machiaj și după denumirea indicată de mine nu am găsit mare lucru pe youtube. Eu m-am hotărât să schimb acest lucru și să îl numesc în limba noastră. 

Una peste alta, sper să vă placă tutorialul, să îl încercați și voi, să îl exersați și să-mi arătați poze!







You Might Also Like

0 comentarii

Ma intereseaza parerea ta. Te rog, spune-o printr-un comentariu.