Cum poți avea pielea fină, ca de regină

19:50


Am o plăcere nebănuită: îmi plac florile și frunzele uscate. Asta nu înseamnă că îmi place și pielea uscată.
Acum aproape două săptămâni am primit un cadou și îl voi numi de Crăciun pentru că a venit aproape în ajung. Sau în ajunul ajunului. Pe acolo, în tot cazul! Când l-am desfăcut am găsit un ser pentru față, o cremă de noapte și o cremă pentru picioare. Le-am pus pe instagram, le-ați văzut, acum e timpul să le și comentăm, no?

Acum multe săptămâni am început să folosesc o cremă pentru picioare de la Sabon. Îmi plac produsele Sabon, mă conving fie și numai prin ambalajul lor. Crema de picioare mi-a folosit, îmi trebuia una, de fapt, pentru ca aveam călcâiele foarte tari, aspre și se exfoliau. Crema de la Sabon mi-a plăcut, am folosit-o în fiecare zi, după duș până când s-a terminat și o veți vedea în următorul empties pe youtube. Crema pentru picioare de la Queen Odelia a venit la fix. Dacă fără geluri de duș nu cred că voi rămâne niciodată, cu cremele de picioare alta este situația!

Nu vreau să vă mai spun povești despre ambalaj sau lucruri de genul acesta pentru că este îmbuteliată ca orice altă cremă de pe piață, în stilul simplu și practic. 

Mirosul acestei creme este destul de bătrânicios (dar dacă sunteți fete care îndrăgesc chestiile vintage, o să vă placă). Parcă ar fi crema bunicii (desigur, expirată) pe care nu o mai folosește, dar pe care o păstrează pentru că îi trezește amintiri din tinerețe. 

În ceea ce privește efectele sale, vă spun sincer că am rămas impresionată și că veți vedea acest produs la favoritele lunii pe youtube. Este o cremă foarte densă, untoasă și, culmea, intră relativ repede în piele. Îmi place foarte mult ca, după duș, să folosesc acest produs și, imediat, să pun o pereche de șosete în picioare ca să sigilez cumva zona, să nu fiu nevoită să stau jos până crema a intrat în piele. 

La prima utilizare am rămas surprinsă. Mi-am masat picioarele (mai ales călcâiele) seara și dimineața încă mai simțeam pielea fină și mirosul era tot acolo. Ei, asta numesc eu cremă pentru picioare! Să știți că este o cremă pe care v-o recomand cu drag, mai ales pentru sezonul rece (datorită mirosului). Queen Odelia mă face să fiu și eu o queen, hahaa!




Și pentru că produsul pentru picioare m-a uimit, am zis să dau o șansă și cremei de noapte. Care este povestea dintre mine și cremele de noapte? Cam niciuna pentru că nu îmi plac. Ultima cremă de noapte folosită a fost de la Herbalife și nu mi-a plăcut deloc. În perioada aceea m-am umplut de bubițe și tind să cred că a fost de la ea. 

Reticentă, cum mă știu, m-am așezat în fața oglinzii, m-am demachiat cu loțiune bifazică, am curățat surplusul rămas cu loțiune micelară și... trebuia să-mi hidratez fața înainte de somn. M-am hotărtât să mă încred în produsele Queen Odelia și iată că au trecut multe zile și eu încă folosesc această cremă de față. Sunt determinată să o folosesc până la ultimul strop. 

Mirosul, la fel ca la crema de picioare, este mai bătrânicios dar mult mai subtil de data aceasta. Ba mai mult, în câteva minute nici nu îl veți mai simti. Îmi place că trebuie să folosesc o cantitate mai mare de produs, până la urmă nici borcanul nu este chiar mic și îmi place că intră în piele și nu lasă tenul uleios. Eu am pielea destul de aspră și crema asta mă ajută să lucrez la acest aspect. Mereu am visat la o piele fina și moale, care să lase o impresie plăcută cui mă atinge pe față. 

Astăzi stăteam și mă verificam în oglindă înainte să ies din casă și am observat că pielea mea strălucea chiar și cu un fond de ten mat pe față plus pudră. Foarte rar mi se întâmplă să văd acest lucru, dar tind să cred că această cremă își merită laudele. 

Dacă vă tentează și pe voi, o găsiți aici: Night Cream / Nocturnal Nourishment



Fetelor, dacă v-am stârnit interesul și vreți să încercați și voi produsele Queen Odelia, am un cupon pentru voi! Alegeți două produse și plătiți doar unul dacă folosiți codul denisasimam pe siteul lor, ofertă valabilă până la sfârșitul lunii ianuarie!

Vouă ce creme vă plac? De picioare, în special.

You Might Also Like

0 comentarii

Ma intereseaza parerea ta. Te rog, spune-o printr-un comentariu.