Soft Blue Smokey and small talk

08:00


Să vrei să te schimbi și să nu mai poți. Există?


Odată la ceva timp și în fiecare început de Ianuarie simt că ceea ce fac sau ceea ce sunt eu poate fi dus la un alt nivel, că mi-aș putea îmbunătăți activitatea cu totul. Mă refer aici la un câmp larg de activități. De exemplu, mă gândesc că aș putea încerca să gătesc mai des sau că aș putea ca în 3 din 5 situații neplăcute să las de la mine. Ție ți se întâmplă asta?

***

Acum mult timp am avut repetate discuții cu Eugen despre necesitatea mea de a mă machia și de a cumpăra produse cosmetice. Trebuie să îți spun că nici eu nu mă înțeleg uneori, știi doar câte am! De câte ori vorbim despre lucrurile astea încerc pe cât posibil să fiu cât mai sinceră pentru că nu vreau să mă mint pe mine, în primul rând. 

I-am spus că am nevoie să mă machiez pentru că asta îmi dă mai multă încredere în mine, am nevoie să folosesc diverse creme și exfoliante pentru că am bubițe pe față de care trebuie să scap și că trebuie să folosesc un balsam de buze aproape în fiecare zi pentru că nu suport să le simt uscate. Totul este adevărat. 

Zilele trecute râdea din nou de mine pe tema asta (în fața unui magazin M.A.C., bineînțeles) și eu mă apăram spunând că nu-mi e rușine să ies fără nimic pe față. Chiar nu îmi e! Am fost la școală, la magazin, în multe locuri fără să mă machiez și nu am fost jenată.

Cumva, pentru mine, machiajul este o evadare din cotidian, o reinventare a mea și expresia permanentă a ceea ce îmi doresc să devin dar acum nu pot, mă ține ceva. De exemplu, recent, mă gândeam că aș putea să apar mai extravagantă pe canalul meu. De ce? Pentru că nu văd numeroase ocazii când putem fi extravagante în lumea reală (sau eu nu le văd) așa că mă gândeam că pe youtube nu o să mă tragă nimeni la răspundere și nu o să se uite nimeni ciudat la mine. Dar stai! Lumea reală se mută, ușor, ușor în online. Deci nici acolo nu mai pot fi extravagantă. Așa că am ales să mă arăt vouă așa...







V-am pus aici melodia mea preferată zilele acestea. O am pe repeat de multe ori și nu mă satur de ea. Mesajul ei este my 2016 resolution. A ta care este?

You Might Also Like

2 comentarii

  1. Mi-a placut 'argumentul' tau pt machiaj si anume ca exprimi cu ajutorul lui ceva ce ai vrea sa devii, dar momentan nu poti. Desi sunt o fire destul de introvertita, desi am pierdut multe oportunitati si mereu mi-a fost frica sa fac schimbari si sa imi valorific potentialul, prin machiaj pot sa fiu eu. Tu spuneai ca nu esti obisnuita sa porti culori aprinse pe buze .. eu fac asta destul de des, ma machiez uneori prea mult si in timpul zilei, evident ca in felul asta poti atrage priviri dezaprobatoare..Insa chiar cred ca ne place sa ne machiem nu pentru ca nu ne place de noi naturale, ci pt ca vrem sa exprimam lucruri pe care altfel nu le-am putea exprima. E pur si simplu ceva ce putem sa ne oferim, o placere superficiala pentru unii ..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. BAM! Eu nu puteam sa o zic mai bine :D si sunt convinsaaaa ca sunt multe alte fete care gandesc asa!

      Ștergere

Ma intereseaza parerea ta. Te rog, spune-o printr-un comentariu.