Articole vestimentare must have pentru primăvară 2016

15:51

Îmi place tot look-ul, dar puloverul este piesa principală.


Sunt înnebunită după soare, cald, haine subțiri. Vă ziceam într-un articol anterior (click, dragilor, nu vă sfiiți!) că mi se pare atât de greu să mă îmbrac drăguț când e frig afară pentru că sigur, sigur, sigur o să îmi fie rece așa că îmi pun un fular imens și o geacă groasă, încălțăminte botocănoasă and here I go, baby! 

De câteva zile, însă, parcă e mai cald afară, bocancii nu știu pe unde sunt și fularele toate s-au îngrămădit în fundul sertarului așa că Denisa a început să se uite în online (și în offline, ce credeați?) după haine ceva mai subțiri. 

Am făcut o selecție de articole care mi-au plăcut și m-am gândit să le împărtășesc cu voi. Dacă vă interesează de unde le-am găsit, prețuri și toate cele, vă rog să dați click pe poze pentru că vă va duce direct la siteul original! Din toate articolele prezentate mai jos o să vă dați seama că m-am uitat la clipul Andreei Balaban și i-am urmat sfatul: sunt în căutare de basics! Albe, negre, multe basics. Somebody gotta stop me soon...Deja mi-am luat o pereche de sandale. Și e ianuarie.

M-am gândit și la mocirla de afară, ce credeați?
Deși, fiind piele întoarsă, nu m-am gândit prea mult.
Îmi caut o cămașă albă, basic, așa, de când m-am născut cred și asta mi se pare destul de lungă.
De obicei găsesc doar chestii până peste fund și mă gândesc că ar fi păcat să nu-l arăt.
Dragilor, la cămașă ne uităm și aici.
Tot la cămașă. Sunt prea multe sau mi se pare mie?
Scuza mea, pentru această cămașă, este că, deși e albă, față de prima aceasta nu are guler. ha!
Oaaa! Costum de baie full. Me YES!
Vara trecută mi-am luat vreo 3-4 perechi de pantaloni scurți și se pare că febra încă nu a trecut!
Vă ziceam de febra de pantaloni scurți mai sus..
Deși mai am ceva asemănător... uitați-vă cât de frumoase sunt!

You Might Also Like

0 comentarii

Ma intereseaza parerea ta. Te rog, spune-o printr-un comentariu.