5 produse preferate în ianuarie

22:56



Atunci când ai două fonduri de ten (sau 12, în cazul meu) încerci să ții o evidență, de la lună la lună, a produselor folosite și a celor uitate pentru că vrei să foloșești cât mai mult din toate produsele pe care le ai. Cel puțin așa gândesc eu și, prin urmare, în fiecare lună mă gândesc oare ce am folosit cel mai des? și dacă l-aș putea înlocui cu altceva luna următoare. 

Dacă la produse de machiaj vreau să diversific, se pare că la produse de păr sunt încă în stadiul în care mai introduc produse în rutină. 

***

Cele 5 produse preferate în luna trecută sunt:

* Concealer-ul de la Inglot (LW 200): încerc să îl termin pentru că îl am deja de ceva timp și nu aș vrea să îl arunc pentru că expiră (vă spun în clipul de mai jos mai multe detalii);
* Clarins Instant Eye Make-up Remover: Sticluță mică, demachiant bifazic pentru ochi; eu l-am folosit pentru toată fața și aproape l-am terminat pentru că l-am luat în vacanță;
* Miss Sporty Perfect Stay Foundation: v-am mai spus de el, a mai fost în favorite așa că dacă vreți să știți de ce l-am băgat din nou aveți mai jos un clip ^.^;
* L'Oreal Miss Manga Angel Black Mascara: S-a terminat Too Faced Better than Sex și a trebuit să îl înlocuiesc. Se pare că acum îmi place rimelul Miss Manga față de momentul în care l-am primit (când nu-mi plăcea);
* Catwalk by Tigi: oooaaaa!! Cremă de styling (mi-nu-na-tă), îmi lasă părul exact în forma în care este atunci când aplic produsul și nu îl face bățos. Încercați-l! 

Mai multe amănunte despre produsele menționate regăsiți în clipul de mai jos:

You Might Also Like

0 comentarii

Ma intereseaza parerea ta. Te rog, spune-o printr-un comentariu.