Blush-ul care m-a convins

08:00



Vă spuneam în cadrul videoclipului cu diferențe între machiajul de zi și cel de seară (click) că, dacă vom lăsa produsele de sculptare a feței pentru machiajul de seară, pentru cel de zi ne vom îmbujora pomeții cu frumoase culori naturale de blush. #Mauve Cool de la Rimmel London este fardul de obraz pentru care am întins cel mai mult mâna zilele acestea (rujul din poze este doar pentru decor). Numele lui complet este Lasting finish soft colour blush (câtai numele!) iar nuanța este, așa cum am menționat mai sus, #mauve cool

Acest blush este, de fapt, primul meu blush. L-am cumpărat acum cam 3 ani și, deși a ieșit de mult din termenul de valabilitate, consistența nu s-a schimbat, mirosul nu este cu nimic diferit iar eu nu am avut niciodată iritație de la el. Încerc să nu folosesc produse vechi, am aruncat multe creme, tușuri și alte cosmetice pentru că miroseau urât sau aveau o consistență ciudată cu mult înainte să expire, dar dacă produsul este în regulă și îl folosesc doar pe mine atunci îmi voi asuma consecințele și la primul semn de probleme dermatologice ajunge în plasa de empties.

Mă uimește cât de greu se consumă acest blush. În 3 ani ar trebui ca măcar forma steagului să nu se mai vadă dar se ține destul de bine și, din acest punct de vedere, cred că este acel to go blush care este semnătura fiecărei doamne/ domnișoare. Aș vrea să vă mai spun că nu este un produs foarte pigmentat (de înțeles că am folosit destul de mult la fiecare aplicare) dar mie îmi place acest aspect, de fapt. Prefer să însist cu un fard de obraz decât să pun prea mult și să arăt ca un clovn venit la petrecerea greșită. Prefer blush-ul ceva mai subtil așa că nu am nevoie de prea multă culoare din prima aplicare. (BAM! am făcut rimă)

Eu am roșeață în obraji așa că, la finalul zilei, blush-ul se îmbină foarte bine cu nuanța mea naturală de roșu. Rezistența produsului este bună, din punctul meu de vedere. Culoarea este caldă și subtilă (arată foarte bine pe un ten foarte deschis). 

În ceea ce privește ambalajul, acum ceva timp aș fi spus că mi se pare destul de firav dar de-a lungul acestor ani a fost cărat și trântit de multe ori iar starea carcasei este foarte bună. Avea și o pensulă inițial dar eu folosesc Blush Brush de la Real Techniques așa că nu îmi trebuie pensulica inițială.

Eu am cumpărat acest blush cu 30 de lei din magazin dar l-am găsit ceva mai ieftin online; este 19 lei aici (click) și mi se pare că merită. Mai jos aveți un swatch.



Ce părere aveți despre blush-urile Rimmel London? 

You Might Also Like

0 comentarii

Ma intereseaza parerea ta. Te rog, spune-o printr-un comentariu.