Machiaj în nuanțe rose - gold

08:55


E duminică (luni, când vedeți voi articolul). M-am trezit destul de devreme și m-am gândit să mă apuc de treaba (adicatelea de filmat). Am reușit să iau câteva cadre pentru Rutina mea de dimineață (stați parcate, încă nu l-am publicat) și cam atât pentru că apoi s-a întâmplat ceea ce eu numesc mini heart attack. M-am întors o clipă cu spatele și am auzit un troznet finuț. Vă dați seama că în secunda doi eram cu privirea pe aparat și trepied. Trepied care tocmai cedase într-un punct cheie și aparat care era în plină cădere. Nu știu cum am reacționat dar știu că m-am văzut ținând de șnurul de pus la gât al aparatului, complet blocată. Acum când povestesc asta mi se pare că totul s-a petrecut în slow-motion dar vă spun că toate aceste rânduri au durat cam 1-2 secunde. Am văzut trepiedul pe jos, aparatul în siguranță și am decis să mă așez și să mă gândesc la cele ce tocmai se întâmplaseră. Să vă mai spun și că abia ce am cumpărat acest aparat, de vreo 3 luni maxim, și a costat ceva (pentru mine). Acum sunt în căutare de nou iubițel pentru Canon 70D al meu. 

După ce am luat o gura de aer, nițică apă și câteva chipsuri, am zis că totuși ar trebui să filmez. Am făcut ceva improvizații, dar iată că mă țin de treabă și public acest tutorial de machiaj (click pentru link).

***

Sunt complet debusolată în ceea ce privește paleta de culori. Simt mereu nevoia să urmez trendurile iar anul acesta vorbim despre nuanțe de roz si baby blue. Voiam să fac un tutorial în care să includ ambele culori și tocmai bine a picat cererea unor fete de a vedea un machiaj cu rose-gold. Și aș vrea să spun că și mai bine se potrivește acest machiaj, cu aceste nuanțe, cu Valentine's Day, care se apropie. Am match-uit totul cu bluza mea baby blue (luată la reduceri de la Reserved). Sper să vă placă pozele și nu uitați că aveți, mai jos, lista produselor folosite și tutorialul video al acestui look. 







  1. Clinique Superdefense 20 SPF moisturizer // 
  2. Revlon Photoready Airbrush Effect Foundation (#002 Vanilla)
  3. Inglot Cream Concealer (#LW 200)
  4. NYX Twin Cake Powder (#CP05 Nude) și NYX Loose Powder (#14 Soft Beige)
  5. Flormar Eyebrow Design (#medium) (click)
  6. Too Faced Chocolate Soleil Medium/ Deep Matte Bronzer (click)
  7. Lorac Tantalizer Highlighter (click)
  8. Rimmel London Lasting Finish Soft Colour Blush (#115 Mauve Cool)
  9. Urban Decay Primer Potion (#Original)
  10. Inglot Eyeshadow Freedom (#355)
  11. ELF Little Black Beauty Book (rose-gold)
  12. Urban Decay Naked (#Virgin, #Darkhorse, #Toasted)
  13. NYX Eyeliner Gel (#black)
  14. Golden Rose White Eye Pencil
  15. L'Oreal Miss Manga Mascara 
  16. Avon Lip liner (#mauve)
  17. Avon Lipstick (#?) (click)

You Might Also Like

0 comentarii

Ma intereseaza parerea ta. Te rog, spune-o printr-un comentariu.