Cum să corectăm și să conturăm buzele

08:28



Așa cum dunga ce delimitează perfect zona gâtului (fără fond de ten) de restul feței este inestetică, sprâncenele mult depășite sau exagerat de arcuite arată urât, nici buzele frumoase dar greșit conturate nu sunt atrăgătoare nici pentru femei, nici pentru bărbați. Nu trebuie să vă dau eu exemple, le vedeți voi peste tot pe stradă. Hai să schimbăm lucrul acesta!

Sunt foarte rare cazurile în care buzele sunt perfect simetrice de la natură așa că trebuie să intervenim noi să le aranjăm. Acolo unde buzele au colțurile lăsate, vom anula colțurile originale cu fond de ten sau corector și le vom redesena mai sus. Dacă buzele sunt mai mici, vom depăși puțin conturul și dacă sunt prea mari, le vom desena în interior. Există și situațiile în care buzele sunt inegale iar atunci vom alege partea frumoasă și o vom desena și pe cealaltă la fel. Să aveți în vedere că toate aceste modificări se fac în limita unui vârf de creion, so dont go too crazy about it.

Dacă vă uitați cu atenție, eu nu am buzele simetrice nici pe departe și, ca să se vadă clar ce și cum conturez, voi folosi un lipliner de la Avon (#true red). Îmi place să conturez înițial buzele exact așa cum sunt ca să văd mai bine unde trebuie să mai insist și unde trebuie să mai șterg.

După ce am terminat cu creionul, folosesc un corector, eu am aici Essence match 2cover, și o pensulă de concealer din peri sintetici. Cu aceste două produse ștergem zonele în care am depășit prea mult cu creion (sau ruj) și delimităm foarte bine buzele de restul feței. Ulterior, șterg pensula pe mână sau iau alta curată și difuzez corectorul din jurul buzelor. Ultimul pas este să punem rujul (Melkior #12204) peste creion fără să mai modificăm forma pe care am facut-o inițial.


And there you have it! Buze roșii, frumoase, bine conturate!


Plus video demonstrativ!

You Might Also Like

2 comentarii

  1. Ce interesant, recunosc ca eu nu știam asta, ma bucur ca am citit articolul tău.
    www.alinapink.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu ma bucur ca te-am ajutat si iti multumesc pentru vizita!

      Ștergere

Ma intereseaza parerea ta. Te rog, spune-o printr-un comentariu.