Machiaj de seară, strălucitor

10:40


Având în vedere pasiunea mea, mi se întâmplă des să stau de vorbă cu cineva și, dacă subiectul nu mă interesează așa tare, să încep să-mi imaginez cum aș machia eu acea persoană, ce a greșit în stilizarea sprâncenelor sau ce ruj i s-ar potrivi mai bine. Dacă persoana pe care o studiez mai are și ochii frumoși, mi-am găsit ocupație vreme îndelungată. 

Ioana este o fată foarte frumoasă, are tenul curat, buzele mari și cărnoase iar ochii parcă ar fi tot timpul machiați cu genele acelea! Ce să mai, când s-a oferit să-mi fie model parcă aveam un rânjet pe față. 

Dacă o urmăriți pe youtube, știți că ei îi plac chestiile sclipicioase iar eu am un pigment de la Inglot absolut superb (cu care mă tot laud pe youtube - click) și am decis să îl folosesc pe acela. Rezultatul a fost foarte frumos și ne-am ales cu ceva poze.. multe poze.. dar mai bine vă invit să vedeți tutorialul de mai jos!





Tutorial video 

You Might Also Like

0 comentarii

Ma intereseaza parerea ta. Te rog, spune-o printr-un comentariu.