PRODUSELE CARE NU TREBUIE SĂ LIPSEASCĂ DIN RUTINA PĂRULUI TĂU

03:11


Când eram mai mică și vedeam reclamele de la TV cu femeile acelea cu păr strălucitor, sănătos și mult volum care întorceau toate privirile oamenilor pe stradă mi se părea uimitor, mi se părea că trebuie să am și eu puterea de a atrage atenția cu părul meu. Apoi am mai crescut (evident, nu destul de mult) și m-am gândit că nimeni nu acordă atâta atenție părului. De fapt, când eram mai mică eram mai deșteaptă, zic eu. Părul face parte din aspectul nostru exterior ...și toata lumea acordă atenție aspectului exterior.


De la ce-mi trebuie pentru păr înafară de un șampon am ajuns să am multe, multe produse de curățare, îngrijire și vreo două de styling și ghiciți ce: am chiar o rutină de vreo patru - cinci produse pe care o respect cu sfințenie!

* Șamponul pe care l-am folosit, în ultima vreme, este Nivea Care Shampoo Repair and Targeted Care și balsamul din aceeași gamă (click).

* Dacă se întâmplă să rămân fără balsam (cum se întâmplă săptămâna aceasta) voi folosi Kay Pro Keratin Restructuring Milk Spray (click - singurul link găsit) pentru că este bogat în keratină și (sper că) mă ajută la îndreptarea părului. Acest produs necesită clătire.

* Vă ziceam în clip că am volum pentru un batalion întreg și ca să mai scap de el, după ce îmi spăl, îmi pun Laptele hidratant Balea (îl găsiți în DM) din belșug și înfășor podoaba capilară într-un prosop pentru câteva minute.

* Înainte sau după ce îl usuc, nu acord mare importanță acestui aspect, folosesc și un ulei de păr iar în clip v-am arătat CHI Silk Infusion (click) dar variez destul de des. Am descoperit de curând Kardashian Beauty Black Seed Dry Oil și îmi place la nebunie!

* După ce îmi usuc și descurc părul folosesc Catwalk by TIGI (click) care este o cremă de stilizare și despre care vă vorbesc mai mult în video. Vă invit să aflați de acolo de ce îmi place, cum mă ajută și de ce o să îl recumpăr on and on from now on.


You Might Also Like

0 comentarii

Ma intereseaza parerea ta. Te rog, spune-o printr-un comentariu.