Machiaj racoritor, de vara!

08:00

Eu, orice as face, mereu ma intorc la blogging ca la marea mea draga! Ca tot vorbim de mare, ce frumos trebuie sa fie acum pe plaja: mirosul de mare, soarele arzator, nisipul sub talpi si apa care se scurge printre degetelele de la picioare.. 

Si ca tot vorbim de apa, astazi am ales sa va arat acest machiaj care are ca punct de interes creionul albastru-turcoaz, ca marea, de pe linia apei, in vreme ce pleoapa superioara este neutra, usor perlata asemeni nisipului. Intr-atata caldura, am inlocuit razele calde ale soarelui cu un tus argintiu pentru a ne mai racori putin si pentru a iesi din monotonia clasicului eyeliner negreu. Am completat machiajul cu o perechi de gene jucause si un ruj neutru. 










Denisa

You Might Also Like

0 comentarii

Ma intereseaza parerea ta. Te rog, spune-o printr-un comentariu.