Unboxing Glamulet

18:14


Glamulet furnizeaza diverse bijuterii printre care si aceste frumoase bratari pe care le putem personaliza cu ajutorul charmurilor. Fie ca va plac accesoriile mari, mici, simple, aglomerate sau colorate, site-ul lor va multumi fiecare dorinta in parte!


Pachetul mi-a ajuns destul de repede, sub doua saptamani, la posta de care apartin. Nu a fost nevoie sa platesc taxe in plus sau alte adaosuri. Pachetul a fost bine ambalat in aceasta cutie de carton care, la randul ei, a fost si ea ambalata intr-o punga cu bule de aer. Nu avea oricum ce sa se sparga, dar oamenii si-au luat masuri de siguranta.

Intai de toate, eu sunt fata colierelor statement, a lantisoarelor simple, la baza gatului si a inelelor. Am destul de multe bratari pentru cate port eu si, sincer, o bratara in plus nu ma ajuta cu nimic, dar cei de la Glamulet m-au lasat sa o personalizez dupa bunul plac! Chiar daca nu ma dau in vant dupa bijuteriile arginti (sau bijuteri in general), am ales sa imi compun o bratara simpla si 3 charmuri boeme, cum imi place mie sa le spun.


Primul charm ales este aceasta pana foarte zen,  as spune eu, datorita citatelor inscriptionate: la baza scrie create a life iar pe lungul ei scrie that tickles your soul. Trebuie sa va spun ca aceasta propozitie a picat la fix zilele acestea, cand am eu starea mea melancolica, si ma emotioneaza foarte tare. 
Acest charm a costat in jur de $20 si il gasiti aici.


Romantica incurabila de mine va prezinta o pereche de maini care, impreuna, formeaza o inimioara. Va dati seama ca a trebuit sa fie al meu de cand l-am vazut, nu? Mi-a transmit sentimentul de certitudine si securitate.
A costat $20 si il gasiti si pe acesta aici


Si, in final, acest charm: imaginea unei luni si a unei stelute, impreunate, pe care scrie dream m-a dus cu gandul la noptile copilariei cand dormeam cu bunicul si, orice s-ar fi intamplat, ma simteam in siguranta in sanul familiei. Mi s-a parut foarte dragut si mi-a transmis o stare de bine.
Acesta a costat $21 si il gasiti si pe acesta aici.


Baza, adica bratara simpla costa $30 si o gasiti aici dar au mai multe modele pentru toate gusturile. 
Personal, mi se pare o idee foarte draguta care te scoate din problema daca trebuie sa oferi cuiva un cadou dar nu ai o idee. Sau pur si simplu un rasfat pentru noi, fetele. 

Denisa

You Might Also Like

0 comentarii

Ma intereseaza parerea ta. Te rog, spune-o printr-un comentariu.